+31 (0) 88 0705190 info@ubm.nl

      Ben jij die gedreven, punctuele, dynamische en positief ingestelde persoon die op zoek is naar een mooie functie binnen een gepassioneerd team? Dan verwelkomen we je graag als Backoffice medewerker projectadministratie binnen onze bloeiende organisatie.

      Acta Group is gespecialiseerd in het detacheren van veiligheidskundigen en toezichthouders in voornamelijk de bouw-, infra-, bodem- en GWW sector. Onder de Acta Group vallen vier werkmaatschappijen, elk met eigen expertise. Onze gedeelde passie bestaat eruit dat veilig werken de hoogste prioriteit heeft, waarbij de veiligheid en gezondheid van de mens wordt bewaakt en het milieu wordt gespaard. Wij maken, zowel op de projectlocaties als op kantoor gebruik van elkaars deskundigheid en vaardigheden. Samen maken we het verschil!

      Functieomschrijving

      Werkzaamheden:

          • Verwerking van de urenregistratie
          • Het uitvragen van uren bij de collega’s van de buitendienst zodat deze op tijd en compleet verwerkt kunnen worden ten behoeve van onze projecten.
          • Uren accorderen, verwerken van aanvullende gegevens naar de methodiek die per opdrachtgever kan verschillen.
          • Orderverwerking; het klaarzetten van orders, het opstellen van proforma’s en het voorbereiden van facturen zodat deze door de financiële administratie verwerkt kunnen worden.
          • Signaleringen bijhouden in het softwarepakket
          • Assistentie verlenen waar nodig (hand- en spandiensten) aan office manager en/of overige collega’s in de brede zin des woords.

            Wat zoeken wij in onze ideale kandidaat?

            • Je beschikt over MBO/HBO werk- en denkniveau.
            • Je hebt aantoonbare ervaring als backoffice medewerker en/of ervaring met urenregistratie.
            • Met jouw positieve instelling en communicatieve vaardigheden ben je in staat uren uit te vragen bij je (buitendienst)collega’s
            • Je kunt prioriteiten stellen, hoofd- van bijzaken onderscheiden en bent niet bang om initiatief te tonen.
            • Je bent assertief, werkt secuur en hebt financieel inzicht.

            Je hebt affiniteit met software programma’s en bij voorkeur heb je ook kennis van Exact.

      Arbeidsvoorwaarden

       Wat bieden wij:

      • Een afwisselende baan met doorgroeimogelijkheden.
      • Een gedegen inwerktraject van je direct leidinggevende.
      • Uitstekend salaris conform NBBU CAO, afhankelijk van opleiding en ervaring.
      • Een functie voor 24 uur per week (bij voorkeur dinsdag, woensdag en donderdag) op ons kantoor in Amersfoort.
      • Je maakt onderdeel uit van een gedreven en gepassioneerd team.
      • Altijd kennis in huis en een sterk team wat elkaar opvangt en motiveert.

      Locatie

      Amersfoort