+31 (0) 88 0705190 info@ubm.nl

      Functie omschrijving

      Ben jij die spin in het web met brede interesse, kennis en ervaring op ondersteunend gebied en op zoek naar een dynamische functie op niveau? Dan zijn wij op zoek naar jou!
      Over het bedrijf
      Van den Heuvel is een familiebedrijf met ruim 750 medewerkers en 11 vestiging in Nederland. Deze aannemer bouwt, onderhoudt en beheert infrastructuren voor water, energie en telecommunicatie. In heel Nederland realiseren ze uitdagende projecten voor aansprekende opdrachtgevers. Met certificeringen en doordachte managementsystemen garanderen ze kwaliteit en een veilige en duurzame werkwijze op hun projecten.
      Over de afdeling en jouw werkzaamheden
      De afdeling Bureau ondersteuning stuurt 6 afdelingen aan.
      Automatisering (5-6 medewerker die zorg dragen voor de volledige automatisering binnen het bedrijf en dus het beheer van pc, laptops, tablets, telefoons, netwerk, printers etc.).
      KAM & Veiligheid afdeling (kwaliteit, arbo en milieu) bestaande uit 11 KAM medewerkers in binnen- en buitendienst.
      Secretariaat met 2 – 4 medewerkers bestaande uit een managementassistent en medewerkers Bureau Ondersteuning.
      Afdeling facilitair waaronder zaken vallen zoals de directievoering nieuwbouw en renovatie van eigen huisvesting alsmede groot- en klein onderhoud alsmede de facilitaire dienst (schoonmaak).
      Werkplaats waarbij je kunt denken aan het onderhoud van materieel en wagenpark. Hier zijn 7 monteurs werkzaam. Tevens wordt vanuit de werkplaats het transport gepland voor 2 vrachtwagens die op Heesch gestationeerd zijn.
      Magazijn waar al het materieel van klein tot groot besteld en uitgeleverd wordt. Vandaag de dag dus een grote uitdaging om duurzaam materieel te bestellen en leveringen op tijd te krijgen.
      Je kunt je voorstellen dat waar al deze afdelingen vallen onder de paraplu bureau ondersteuning niet alleen zaken elkaar kruisen maar ook regelmatig moeten worden overlegt en aangestuurd. Deze functie omvat dus een breed takenpakket aan ondersteunende werkzaamheden die facetten bevatten die te linken zijn aan alle bovengenoemde afdelingen aangestuurd door het hoofd bureau ondersteuning.
      Jij hebt als assistent manager Bureau Ondersteuning een verbindende en ondersteunende rol in de gesprekken tussen de diverse afdelingen en bijbehorende werkgroepen. Je maakt hiervoor tevens de agenda’s op, denkt mee met de inhoud ervan, bereid hier de stukken op voor en zorgt ervoor dat de hieruit voortkomende actiepunten worden opgevolgd. Jouw zorg en ondersteuning zorgt ervoor dat het hoofd van de afdeling in samenwerking met de overige afdelingen die van daaruit worden aangestuurd kunnen excelleren. Naast jouw rol op dit gebied zijn er meerdere ondersteunende taken die ten uitvoer worden gebracht. Hierin vindt je de dynamiek en uitdaging van jouw functie en maak je gebruik van jouw kwaliteit om snel te schakelen en prioriteiten te stellen. Je bent een sparringpartner voor een grote diversiteit aan belangrijke beslissingen die invloed hebben op zaken die vallen onder bovenstaande afdelingen

        Functie eisen

        Een grote mate van zelfstandigheid is vereist waarbij verbanden moeten kunnen worden gelegd, er snel geschakeld moet kunnen worden en er tegelijkertijd nauwkeurig moet worden gewerkt. Jij weet als geen ander overzicht te behouden, werkt gestructureerd en kunt prioriteiten stellen.
        • Minimaal een HBO werk- en denkniveau met relevante vooropleiding.
        • Relevante werkervaring met talent voor organiseren, plannen en het regelen van zaken.
        • Goede beheersing van MS Office (Word/Excel/Outlook).
        • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
        • Beschikking over goede contactuele en communicatieve eigenschappen.
        • Punctueel en goed georganiseerd.
        • Je bent enthousiast en representatief.
        • Woonachtig in een straal van +/- 30 km vanaf Heesch
        • Beschikbaar voor 32 – 40 uur per week

         

        Arbeidsvoorwaarden

        Er is ruimte is voor doorgroei- en opleidingsmogelijkheden en de vrijheid om mee te denken in de lopende processen en in de ontwikkeling van jouw functie. Goede arbeidsvoorwaarden onder de Metaal CAO met 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen. Een salaris tussen de €3.500,00 en €4.500,00 bruto per maand afhankelijk van kennis en ervaring.
        Interesse? Wij zien graag jouw sollicitatie tegemoet en beantwoorden uiteraard graag eventuele vragen via info@ubm.nl of 088-0705190. Vraag hiervoor naar Nancy Bijland.

        Locatie

        Heesch