+31 (0) 88 0705190 info@ubm.nl
        • or onze partner Van den Heuvel zijn wij op zoek naar een medewerker ICT in de buitendienst.

          Jij bent als medewerker ICT buitendienst samen met de collega’s van ICT verantwoordelijk voor het beheer van de ICT-infrastructuur, het technisch beheer van software en alle overige ICT-vraagstukken voor Van den Heuvel. Als medewerker ICT buitendienst ben je verantwoordelijk voor een klantvriendelijke en servicegerichte afhandeling primair op alle 13 vestigingen door het land en- of vanuit het hoofdkantoor bij Van den Heuvel. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor ICT gerelateerde vragen, informatieverzoeken, klachten en storingen. In deze rol heb je de vrijheid om afhankelijk van de verzoeken jouw planning in te delen qua locaties, werkzaamheden en/of waar jij denkt dat mogelijk verbeteringen kunnen worden doorgevoerd. Dit communiceer je helder met de coördinator Servicedesk o.a. aan de hand van openstaande problemen/tickets. Verder leg jij verantwoording af aan het hoofd ICT. 

          Werkzaamheden
          De medewerker ICT buitendienst:

          • Geeft ondersteuning aan gebruikers op afstand (remote), en met name op de diverse vestigingen met betrekking tot het gebruik van veel voorkomende kantoorapplicaties en -systemen;
          • Informeert gebruikers en fungeert als vraagbaak betreffende het gebruik van deze applicaties en systemen en is de gebruikers behulpzaam bij het oplossen van problemen;
          • Beantwoordt waar mogelijk zelf vragen, lost klachten en problemen op (1e lijn) of schakelt een specialist in;
          • Stelt handleidingen op en onderhoudt deze ten behoeve van het gebruik en onderhoud van systemen en applicaties;
          • Zorgt voor de oplevering op vestigingen. Dit is zowel op storingsbasis als projectbasis in samenwerking met de ICT- infrapartner;
          • Legt binnenkomende meldingen vast in de Servicedesk applicatie (Topdesk);
          • Registreert, beheert, onderhoudt devices, waaronder desktops, laptops, tablets, mobiele- en/of vaste telefoons en printers, etc;
          • Is verantwoordelijk voor Installatie, herstellen, configuratie nieuwe en bestaande werkplekken;
          • Systeembeheeractiviteiten;
          • Doet verbetervoorstellen aan de leidinggevende met betrekking tot gesignaleerde knelpunten in het gebruik van applicaties, apparatuur en systemen;
          • Draagt bij aan de definiëring, ontwikkeling, innovaties op het gebied van werkplekbeheer, servicedesk en ICT-ontwikkelingen in het algemeen.

      Functie-eisen

       

      Naast jouw passie voor het vak ben je klantgericht, communicatief vaardig en heb je een oplossingsgerichte persoonlijkheid. Je bent proactief, Assertief en representatief. Jij neemt initiatief en schakelt snel!

      Verder heb jij:

      • Een MBO-ICT opleiding minimaal niveau 3, bij voorkeur niveau 4;
      • Minimaal 2 – 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie;
      • Kennis van en eventuele certificering in Microsoft producten bijvoorbeeld MD100/101 of AZ fundamentals is een pré;
      • Ervaring met een Servicedesk applicatie (bij voorkeur Topdesk);
      • Kennis van desktop management en engineering tools (MDT / RMM);
      • Kennis van moderne werkplektechnieken en concepten;
      • Kennis van- en ervaring met ITIL;
      • Goede beheersing van de Nederlandse taal (en bij voorkeur ook de Engelse taal) in woord en geschrift;
      • Kennis van software packaging technieken;
      • Rijbewijs B;
      • Beschikbaarheid tussen 7,30 en 17.00 uur.

      Bedrijfsprofiel

      Aannemer van den Heuvel bouwt, onderhoudt en beheert infrastructuren voor water, energie en telecommunicatie. Met inmiddels 13 vestigingen in Nederland en tussen de 700 en 900 medewerkers groeit dit familiebedrijf snel. Binnen Van den heuvel heerst een goede werksfeer en staat open en eerlijke communicatie hoog in het vaandel.

       

      Arbeidsvoorwaarden

      Van den Heuvel biedt voor deze functie een prachtsalaris uiteraard afhankelijk van jouw kennis- en ervaring tussen de €2.600 en 3.600 bruto, 25 vakantiedagen, 13 ADV dagen, een auto van de zaak indien gewenst en uiteraard een laptop en telefoon.
      Ook de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen middels opleidingen of juist kennis te delen binnen een gemêleerd team van zowel startende als ervaren ICT’ers is wat dit team en deze afdeling zo mooi maakt.

      Ben jij die gedreven ICT medewerker buitendienst en op zoek naar een mooie uitdaging? Spreekt de vrijheid en verantwoordelijkheid binnen deze functie jou aan? Dan gaan wij graag met je in gesprek.

      Stuur je CV naar info@ubm.nl of bel 088- 0705151 en vraag naar nancy Bijland, Melanie Willemsen of Bas Eghuizen.

      Locatie

      Heesch