+31 (0) 88 0705190 info@ubm.nl


      Functie-omschrijving

      Voor onze eigen organisatie, de Acta Group, zijn wij op zoek naar een administratief facilitair coördinator. 

      In deze uitdagende functie neem jij de facilitaire coördinatie en organisatie voor jouw rekening. Tot de dagelijkse werkzaamheden behoren het ondersteunen van de administratieve en financiële processen, het uitvoeren van operationele HR taken en beheer van het wagenpark, mobiele telefonie en ICT.

      Tevens ben je sparringpartner voor de directie (procedures en processen). Tot slot signaleer je acties, houd je deze bij en geeft je er opvolging aan.

      Functie-eisen

      Om deze functie goed uit te kunnen voeren is het belangrijk dat je beschikt over:

      – HBO werk- en denkniveau;
      – ervaring hebt met verschillende administratieve werkzaamheden;
      – inzicht in financiële, organisatorische en beleidsmatige processen;
      – kennis en ervaring op het gebied van HR is een pre;
      – ervaring met Office 365, ervaring met Exact is een pre.

      Verder is het belangrijk dat je eigen initiatief toont, overzicht kunt bewaken en beslissingen durft te nemen.
      Voor goede ideeën staan wij altijd open. Welke neem jij mee?

        Bedrijfsprofiel

        Acta Group is gespecialiseerd in het detacheren van Veiligheidskundigen en toezichthouders in voornamelijk de bouw-, infra-, bodem- en GWW sector. Onder de Acta Group vallen vier werkmaatschappijen, elk met eigen expertise. Onze gedeelde passie bestaat eruit dat veilig werken de hoogste prioriteit heeft, waarbij de veiligheid en gezondheid van de mens wordt bewaakt en het milieu wordt gespaard. Wij maken, zowel op de projectlocaties als op kantoor gebruik van elkaars deskundigheid en vaardigheden. Samen maken we het verschil!

         

        Arbeidsvoorwaarden

        Kom jij ons team versterken? Je krijgt natuurlijk een goed salaris (tussen €3500 en €4000 bruto per maand) wat is afgestemd op jouw kennis en ervaring. 
        Het gaat om een vaste functie voor 20- 40 uur per week bij ons op kantoor in Amersfoort. 
        Beschikbaarheid op korte termijn is gewenst! 

        Wil je meer weten over deze leuke functie? Neem dan contact op met met het recruitmentteam en vraag naar Bas, Melanie of Nancy op tel: 0880705190 of mail naar info@ubm.nl.

        Locatie

        Amersfoort